2017 aug 24

KéSZÜLŐdés a családdá válásra – 2017 őszén újra!

Hat plusz kettő alkalmas rendhagyó műhelyre, beszélgetésre várjuk a babát tervező és már babát váró párokat! Változatos témákról beszélgethetnek a csoporttagok szakemberekkel.

KéSZÜLŐdés2.

.

.

.

.

 

 

 

 

 

 

KéSZÜLŐDés a családdá válásra műhelymunka keretében, ha szívesen beszélgetnél, kérdeznél a várandósság, a szülés és a szülés után élet szépségeiről, kihívásairól, testi és lelki változásokról, a szerepek alakulásáról, a családdá válásról sok szeretettel várunk pároddal együtt.
A műhelymunka témáit úgy próbáltuk összeválasztani,  hogy lehetőség legyen információ szerzésre, szülésre hangolódásra, a babafogadására, szülés előtti és utáni gyakorlati praktikák elsajátítására, átbeszélésére.A műhelymunkát teljes mértékben a csoport igényei szerint kívánjuk alakítani.

A tematikai felépítés alapján az 6+2 alkalmas részvételt ajánljuk elsősorban!

Amennyiben csak egy-egy téma érdekel Téged és/vagy párod, előzetes bejelentkezést és egyeztetés kérünk!

Részvétel ingyenes!

Információ:

  • B. Bengő Hajnalka
  • info.koranerkeztem@gmail.com
  • +36 30/2188-684

 

 

Tematika_előadók_időpontok_2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A projekt keretében 2019 év végéig év két alkalommal kerül még várhatóan a műhelyfoglalkozás megszervezésre!

 

A program sorozat a Zalai Civil Életért Közhasznú Egyesület  ?LÁDAFIA? Komplex szolgáltatások a jelen és a jövő családjaiért Zala megyében -című  EFOP-1.2.1-15-2016-00251 projektszám pályázata keretében kerül megvalósításra. Projekt időtartama: 2016. 10. 01. ? 2019. 09.30.

ládafia

© Copyright 2017 koranerkeztem.hu
All rights reserved.
Minden jog fenntartva.
info.koranerkeztem@gmail.com
+36/30/7218-731
Számlaszámunk: K&H Bank Zrt.
10404900-50526572-67881002
Nemzeközi számlaszám (IBAN):
HU12 1040 4900 5052 6572 6788 1002
Adószámunk: 18039410-1-20
Nyilvántartási szám: 2425
Munkatársaink:
Bognárné Bengő Hajnalka
Komáromy Julianna
Kelemen Róbertné
Az oldalt készítette és üzemelteti:
ASSEMBLY

Adminisztráció